Logo Żywiec Zdrój - napis falujący jak płynący potok

Co ty wiesz o orzeźwieniu? Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

banner Cezary Pazura

Jeden z najpopularniejszych aktorów w Polsce, ceniony przez krytyków filmowych i widzów – Cezary Pazura –  właśnie został ambasadorem produktów mocno gazowanych z oferty Żywiec Zdrój. Kampania z jego udziałem bazuje na słynnej kwestii z kultowego filmu Juliusza Machulskiego, gdzie wciela się w rolę Jurka Kilera. - Kampania z udziałem Cezarego Pazury, pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu”, ma na celu zachęcić konsumentów słodzonych napojów do sięgania po wodę jako zdrowszą2 alternatywę oraz do spróbowania napojów bez dodatku cukru, a nawet bez słodzików - wyjaśnia Izabela Makowiecka, Starszy Kierownik Marki Żywiec Zdrój.  

Moc orzeźwienia, zero słodzenia

Żywiec Zdrój Mocny Gaz oferuje wszystko to, czego potrzebują poszukujący naturalnego mocnego orzeźwienia – krystaliczną wodę źródlaną, duże intensywne bąbelki i wyjątkowy smak. To dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą pić zdrowo, a jednocześnie poszukują rześkiego smaku. Zaś Żywiec Zdrój Mocny Gaz i Nuta Smaku to uderzająco orzeźwiające połączenie krystalicznej, mocno gazowanej wody i naturalnych owocowych nut smakowych. To propozycja dla wszystkich wielbicieli orzeźwiających napojów gazowanych o innowacyjnej i niezwykle prostej formule – bez cukru, słodzików i konserwantów. Zero kalorii i tylko po 2 rodzaje składników w trzech ciekawych smakach, to doskonała propozycja dla wszystkich poszukujących nuty przyjemności i rześkości.

Nowa twarz marki

W ramach najnowszej kampanii, powstały spoty reklamowe i materiały digital. Cezary Pazura pojawi się więc nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój, ale także na billboardach, w materiałach digitalowych w Internecie oraz mediach społecznościowych. Kampania realizowana będzie w lipcu, sierpniu i wrześniu 2022 r. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja VMLY&R, spot wyprodukowała agencja Ones Production, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.

 

1. Bondyra-Wiśniewska B., Pawluk I., Kaczorek M., Pacyna S., Wolnicka K, Wedziuk A, Nagel P, Wiem, że dobrze jem - Talerz Zdrowego Żywienia w praktyce,  Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, 2021

2. Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł. Ważna jest zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.

Zobacz także

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Niezbędne pliki cookies

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.).
Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Akceptuję cookies analityczne

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie.
Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Akceptuję cookies personalizujące

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Akceptuję cookies targetujące

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.

Więcej informacji można znaleźć w oświadczeniu o plikach cookie.